söndag 3 mars 2013

Påskpyssel


Lite pyssel hinner jag med mellan läxläsningen, läser just nu till tandsköterska. Har precis varit ute på en praktik period och har min sista dag i morgon.
 

Eftersom det är min sista dag i morgon,så vill jag självklart bjuda på något . Har vikt och klistrat en egen påse och dekorerat den med en söt bild och fjäril. I påsen tänker jag lägga ett påskägg målat med en "vaniljaktig färg"tryckt en text med stämpel. I ägget tänker jag lägga i lite mörk choklad. Lite kaxigt kanske att ge till en folktandvård....men vet ni vad de som jobbar där är också människor och gillar godsaker!!!


Sen kunde jag inte låta bli att köpa de här söta servetterna. Blir så glad av färgerna. Ett vitt ljusfat fick sig en ny vårskrud med lite decopagelim.

Ha en trevlig söndag och på återseende
Kram/Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!