söndag 6 december 2015

"Skyltsöndag på ett gym"


God kväll!
Ibland måste man bara testa...våga...att göra det oväntade, utmana sig själv!


Fick ett så roligt oväntat erbjudande från min bror.... att ställa ut lite saker på hans gym under skyltsöndag!
Tänk er ett testosteron fyllt gym... som på en vecka ska pyntas med hantverk och lantlig inredning. Vilken utmaning. Så klart nappade jag på erbjudandet!!


 Samlade ihop det som fanns hemma som jag tillverkat och målat. Lastade bilen till bristningsgräns och på några timmar var det gjort.


 Eftersom gymmet ligger havsnära....så blev det en del marin prägel på vad jag plockade dit. Så roligt...


 Till och med min bror plockade fram sin konstnärliga /kreativa ådra och hade gjutit i betong rustika ljusstakar.
 

 Trots dåligt väder och att vi inte hade annonserat så hittade en del människor till oss. Oj! vad förvånade de blev när de klev in på gymmet! En erfarenhet rikare blev jag..... lovade mig själv att detta var inte sista gången. Lite mer framförhållning än en vecka tills nästa gång ;- )


En trevlig och fridfull andra Advent!
Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en kommentar!